نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5606
-
الف
+

تصاویر دیده نشده و جذاب از پشت صحنه سریال «پایتخت ۵»

سری پنجم سریال پایتخت از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر شد و با اقبال بالای فارس زبانان کشورهای افغانستان و تاجیکستان مواجه گردید.

به گزارش آی فیلم 2 ، نشر فصل پنجم سریال «پایتخت» به تازگی از شبکه آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان افغانستانی و تاجیکستانی به پایان رسید و به همین بهانه تصاویری کمتر دیده شده از پشت صحنه این سریال را در این گزارش جمع آوری کرده ایم که در ادامه خواهید دید.

پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5پایتخت5

گفتنی است که سریال «پایتخت5» در نظرسنجی کانال تلویزیونی آی فیلم2 ، از نگاه فارس زبانان افغانستانی و تاجیکستانی با کسب بیشترین آرا به عنوان محبوب ترین سریال ایرانی انتخاب گردید.

فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی «سیروس مقدم» سفر تفریحی خانواده «نقی معمولی» را به تصویر می کشید که در این سفر بسیار پر ماجرا اتفاقاتی عجیب برای آن ها به وقوع می پیوندید، از سقوط در دریا تا جنگ با داعشی ها!

محسن تنابنده ، بهرام افشاری، علیرضا خمسه ،ریما رامین فر، احمد مهرانفر،سارا و نیکا فرقانی اصل ،هومن حاجی عبدالهی ، محمدرضا علیمردانی و... ازجمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم این سریال نقش بازی کرده اند.

بیشتر بخوانید : 

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر